
Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) a raportat că vânzările nete au înregistrat o scădere de 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, însă vânzările organice au crescut cu 3%, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Segmentul seminţelor a consemnat o scădere netă a vânzărilor tot de 2%, în timp ce vânzările organice au urcat cu 2%. Preţurile au crescut cu 3%, susţinute de un mix favorabil de produse şi aplicarea constantă a strategiei „preţ pentru valoare”. Volumul în America de Nord a crescut, datorită extinderii suprafeţelor cultivate cu porumb, însă a fost compensat de decalaje sezoniere în EMEA şi de modificări ale suprafeţelor semănate în America Latină.
În ceea ce priveşte segmentul Protecţia Plantelor, vânzările nete au scăzut cu 2%, însă vânzările organice au urcat cu 3%. Preţurile au scăzut cu 2% ca urmare a dinamicii concurenţiale globale, dar volumul a crescut cu 5%, impulsionat de cererea pentru produse noi şi soluţii…