Într-un moment în care marile companii din industria de lux se confruntă cu un declin semnificativ al profitului, Hermès se remarcă prin rezilienţa sa. Acţiunile acestui brand de familie demonstrează succesul strategiei bazate pe exclusivitate, care rămâne neegalată în sectorul de lux, arată analiştii XTB.
Hermès a fost fondată în 1837 ca producător de articole ecvestre de lux. De-a lungul anilor, Hermès şi-a diversificat portofoliul şi este o marcă renumită pentru calitatea excepţională a produselor sale exclusiviste.
Hermès, al patrulea grup francez de lux după venituri, după LVMH, Chanel şi Kering, a generat vânzări de 13,43 miliarde euro şi un profit de 4,31 miliarde euro în 2023, arată analiştii XTB. Grupul este evaluat la aproximativ 210 miliarde de euro la Bursa de la Paris şi este deţinut în proporţie de 66,6% de familia Hermès, care îşi poate exercita, de asemenea, 75,9% din drepturile de vot. La rândul ei, familia Arnault deţine…