ANALIZĂ XTB: Industria de lux înregistrează pierderi, dar Hermès rezistă şi îşi transformă acţiunile într-un produs exclusivist – 25.11.2024

Într-un moment în care marile companii din industria de lux se confruntă cu un declin semnificativ al profitului, Hermès se remarcă prin rezilienţa sa. Acţiunile acestui brand de familie demonstrează succesul strategiei bazate pe exclusivitate, care rămâne neegalată în sectorul de lux, arată analiştii XTB.

Hermès a fost fondată în 1837 ca producător de articole ecvestre de lux. De-a lungul anilor, Hermès şi-a diversificat portofoliul şi este o marcă renumită pentru calitatea excepţională a produselor sale exclusiviste.

Hermès, al patrulea grup francez de lux după venituri, după LVMH, Chanel şi Kering, a generat vânzări de 13,43 miliarde euro şi un profit de 4,31 miliarde euro în 2023, arată analiştii XTB. Grupul este evaluat la aproximativ 210 miliarde de euro la Bursa de la Paris şi este deţinut în proporţie de 66,6% de familia Hermès, care îşi poate exercita, de asemenea, 75,9% din drepturile de vot. La rândul ei, familia Arnault deţine…

Citește articolul integral

Recente

4 zodii vor avea succes în primăvara 2025

Taur Primăvara aceasta aduce stabilitate și oportunități profesionale. Venus, planeta care îi guvernează, le deschide uși importante în carieră. Fie că...

Fierbere mare la Oil Terminal SA

Federația Sindicatelor Libere din Chimie și Petrochimie a notificat Guvernul privind declanșarea grevei la nivelul societății comerciale Oil Terminal SA, pe fondul nemulțumirilor generate...

Deficit de cont curent de 29,3 miliarde de euro în 2024

România a înregistrat un deficit de cont curent de 29,3 miliarde de euro la finalul anului 2024, în creștere cu 7,8 miliarde de euro...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.