Un nou val de investitori individuali din Generaţia Z transformă pieţele financiare într-un subiect de discutat la cină, acest grup de vârstă fiind mult mai predispus să discute despre
portofoliile lor de investiţii cu prietenii şi familia, conform datelor din cel mai recent studiu Retail Investor Beat al platformei de tranzacţionare şi investiţii eToro.
Potrivit comunicatului primit la redacţie, în studiul realizat pe 10.000 de investitori individuali din 12 ţări, 55% dintre respondenţii aparţinând Generaţiei Z (cu vârste cuprinse între 18 şi 27 de ani) au declarat că au discutat despre investiţiile lor cu prietenii, iar 44% au abordat subiectul cu rudele. Această disponibilitate de a discuta despre investiţii scade dramatic odată cu vârsta. De exemplu, doar 29% dintre Baby Boomers (cu vârste cuprinse între 60 şi 78 de ani) au discutat despre acest subiect cu prietenii, iar 22% au discutat despre investiţii cu rudele.
De asemenea, investitorii…